090812

En ganska sen Godmorgon!

Gick och la mig strax efter paradise hotel igår, Fast kunde inte somna, sen vid halv 3 gick ja o kolla på teve, satte på film, The pacifier eller hur det nu stavas. & så vid 4 somnade jag. Tycker synd om mig, hur fan ska jag kunna somna sen när skolan börjar? & hur fan ska jag kunna vakna?. Måste börja lägga mig tidigt, eller runt 11 något!

Idag ska jag va med marina, tror jag? om inte så ska jag färga awaras hår. Får se hur det blir med det!.
Igår iallafall så stack jag till awara. Vi kollade på The nun. Den filmen är värd att se. sjukt bra& läskig var den. Shit jag skrek på 4 ställen, mitt hjärta dunkade, haha. Den handlar om 6 barn, rund 13-14 års åldern, dom var rätt så busiga så deras föräldrar skickade dom till ett kloster. En utav dom hade samlag med prästen, så nunnan kallade henne för smutsig hora, och la kokvarmt vatten i underlivet på henne, så att hon skulle bli ren eller något. Då kom tjejens kompisar och dränkte nunnan så hon dog. 18 år senare dödade nunnan dom här sex barnen, en efter en. Och hon som då blev gravid, fick en dotter vid namnet eve, hon försökte stoppa nunnan. ( nunnans själ hade gått in i eve ). Om eve skulle döda nunnan så skulle hon också dö, för nunnan var ju i henne. så tillslut dödar hon nunnan och då dör hon.

Är inte så bra på att förklara, men den filmen är riktigt bra.
puss♥

Kommentarer
Postat av: marina

ett tips: skriv inte fan eller hora eller fan kan du skriva men inte hora hahaha:d



pusspådigsötis, ily!§

2009-08-12 @ 16:11:36
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: ida forsberg♥

Söt blogg du hade! :)



Kolla gärna in min, där hittar du mode tips, THE HILLS, mina outfits, min kärlek & m.m.



Puss & Kram

/ ida forsberg♥

2009-08-12 @ 16:36:21
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0