090813

morning.

somnade vid 5 igår, kunde inte sova. Måste börja lägga mig tidigt!. Vaknade vid 10 av att awara messade, fan va arg ja blev, ville verkligen sova. Hon vill att jag ska färga om hennes hår, men jag är hur trött och sliten som helst, så tror inte jag kommer göra det. Och så är det verkligen inte bra för håret o färga det 4 gånger på 2 dagar.

Jag minns när jag färgade det 3 gånger på en dag, först blont, sen brunt, och sen svart. Vet ni hur slitet mitt hår är nu eller. alltså jag tappar skit mycket hår. Ångrar verkligen att jag färgade det. anyway, ska nog dra och försöka somna om nu.

Kommentarer
Postat av: josefine

Ja men tack för tipset kristi =)

2009-08-13 @ 12:48:36
URL: http://cissikas.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför inte vara vaken? då kanske du piggnar till inför skolan ;)

2009-08-13 @ 12:58:52
Postat av: marina

Hahahaahahahahahaahaha aså du är rolig du! ska ringa dig klockan 5 på morgonen då ja ska sova

2009-08-13 @ 14:02:54
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0