090814

Hej söta läsare!

Igår efter att jag hade duschat, kom awara till mig, vi var här lite sen stack vi till willys och köpte kladdkaka och grädde. & så kom vi tillbaka till mig och åt. Mysigt värre. Efter det så stack vi till henne, skulle egentligen sova över hos henne, men det blev inte så tillslut. Det får bli en annan dag istället. Så jag stack hem, och lekte med leo. Sen kollade jag på teve tills jag deckade. Hann inte se paradise hotel.

Idag så ska jag marina mary och hanna (dom jag vet iaf ) till vätterfesten, hoppas det blir lika kul som förra året. Då det var massor mer aktiviteter, tävlingar osv.

neh nu ska jag iväg och tanka magen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0