dagen

bästa dagen på läänge. Lite efter att ja hade bloggat stack jag till awara, sen stack vi till konst. Där ringde vi till anna, första gången svarade hon inte, Sen ringde hon. Hon kom till konst, sen stack vi till sommarstället, aså haha, vi körde singstar. och det roliga är att ingen av oss kan sjunga, när dom stängde gick jag awara anna och elias, elias drog hem, och vi drog till vallen och spela fotboll. Sen skulle p95; orna ha träning. så vi var i andra sidan planen och spelade fotboll, Det var skit kul, vi dog av garv. sen tröttnade vi, vi skulle dra hemåt, men var tvunga och vänta på elias. och det var typ 1 timma kvar tills dom skulle sluta träna, så vi spelade, vem är horan? haha missförstå inte, leken heter så. den går till såhär ; Man kör snabbprick, vi säger att awara stod i mål och jag satte bollen, då måste hon ta av sig något, så vi körde så ända tills en tog av sig allt. och horan blev ju jag :(

imorgon blire marina, sen träning, sen tror jag vi ska till Mc och efter hem till awara o se på film. kul värre.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: marina

sv: ja haha! =) i love you more. släng dig i väggen när ja ville köra singstar du höll på och ta självmord

2009-08-10 @ 22:04:44
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: hehe härligt :) jodå. det är toppen med mig!



vill du vara med i min tävling och vinna 500 kr ? :)

2009-08-10 @ 22:12:17
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: marina

dani var inte där när vi var där? haha

2009-08-11 @ 00:42:49
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0