frågor& svar

aså har suttit hemma hela j**vla dagen. Hade ingen lust o gå ut o bada lr något. Men imorgon drar jag och awara till vättern och schteeekeer. hoppas bara på fint väder. men det ska bli 24 grader imon sägs det. aja får ba hoppas då. det kommer bli skit kul. har alltid kul med den jäveln. haha . alltså jag är kääär i den där baddräkten :$ måste köpa den.

aja awara ska ringa mig nu snart efter att hon har duschat. så ska vi ut och ha kul som vanligt.




nu kommer svaren på era frågor!



1. berätta om dig själv :D
svar: Jag heter som sagt kristina, jag är 14 år, och är född 27 januari 1995. Jag spelar fotboll och har gjort det i snart 7 år. Jag gillar att resa, har varit i 5 olika länder, och det ska bli fler:D vet inte vad jag ska säga mer, vad vill du veta mer?

2. e du klåt
svar: ?

3. vad vill du bli när du blir stor
svar: skådespelare!

4. tycker du om dig själv
svar: hur menar du då?

5. favorit glass?
svar: Tiptop

6.  vilket land e du från (: ?
svar: libanon

7. Hur länge har du bloggat? 
svar: några dagar bara

8. vad är din favoritfärg?
svar: svart& rosa

9. vad vill du bli när du blir stor?
svar: skådespelare!

10. varför började du blogga?
svar: det är lite komplicerat. Jag har läst kenzas, blondinbellas o många andras bloggar, det såg så kul ut o sitta och berätta om sin vardag osv. Så jag startade en egen blogg för o se hur det kändes, men la ner den efter ett tag, och nu har jag startat en ny& jag hoppas att den håller& jag inte får bloggtorka!

11. kille?
svar: ne, men hade för ungefär 3 månader sen..

12. vad spelar du?
svar: fotboll

13. har du något husdjur?
svar: nej, men hade en hund för inte längesen, kan visa bild på han någon gång

14. vilket lag?
svar: Råslätts sk

15. är du kär?
svar: nej

16. favorit program?
svar: har inte ett favorit program, har lite olika

17. vart bor du?
svar: Jönköping

18. Är du svensk?
svar: Nej, men jag är född i sverige.

19. Har du oftast långdistans förhållanden? om inte varför?
svar: nej verkligen inte. vi passar helt enkelt inte ihop då.

20. Vilka länder har du besökt oh när?!!
svar: ehm. Libanon 1999. London 2004 Grekland 2006 Turkiet 2007 & Italien 2009.

21. Längsta förhållandet?
svar: ehm. 4 månader tror ja det var!

22. har du någongång varit med om något hemskt isånnafall vadå?
svar: ja det har jag! det var riktigt hemsk. Kan berätta det någon annan gång.

23. vad ska du göra resten av sommarlovet?
svar: Jag ska åka till Skara Sommarland nästa helg. och dagen innan det så ska jag på Vätterfestivalen, den håller på hela helgen. & bortsett från det så ska jag nog bara hänga med kompisar& njuuuta av sista tiden av sommarlovet.

24. Längtar du till skolan
svar: ja ibland faktiskt

25. vilken årskurs ska du börja i?
svar: 8an

26. Vilka bloggar brukar du läsa? ( inte kända )
vilka kända bloggar brukar du läsa?
svar på första frågan: marinas marys jasmins emelines och mina läsares!
svar på andra frågan: Kenzas och dessies

27. Hur kommer det sig att du börja blogga?
svar:  läs fråga nr 10

28. Vad vill du syssla med i framtiden?
svar: jag vill bli skådespelare!

29. vem är du?
svar: läs fråga 1

30. kan du inte lägga in lite mer bilder?
svar: mjo, jag ska försöka, hehe

31. inredningsstil?
svar: lite olika, har lixom inte bara en stil

Kommentarer
Postat av: HANNA - en fotbollstjej

sv: aha okej ;p allt är fint :)

2009-08-08 @ 20:54:18
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
Postat av: Laila

haha =) Haft en rolig dag idag? =)

2009-08-09 @ 00:42:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: sandra

bra fårgor o bra svar sötis

har du hittat på annars i helgen då?

kramkram

2009-08-09 @ 16:41:50
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv: hann inte :P

2009-08-09 @ 21:07:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman du är så söt

2009-08-10 @ 22:12:32
URL: http://elluknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0