gårdagen och idag

Vätterfesten var absolut inte roligare igår än förra året. Det sög enormt detta året. Men vi gjorde det iaf kul, eller hur marina? iaf, vi träffade på måånga vi inte träffat på ett vääldigt bra tag, så det var trevligt. Hannas kompis hon var ful, alltså hon var klockren. Kunde inte sluta skratta. haha . Men hemvägen var iaf bäst. Haha fick sånt garv.

å andra sidan så skulle vi ju till skara sommarland idag. Så vi åkte vid halv 9. Shit första gången på heela sommarlovet som ja vaknat så tidigt som idag. Ditvägen vart inte så kul. Men där var det skitkul. Alltså det var asmånga från jönköping där! träffade tex på Chris och Markus som jag inte sett på länge. Och så träffade jag på en från göteborg, vi var med han på någon efterfest, det var trevligt och träffa han igen, eftersom han var så skön och schysst.
Vi åkte typ allt där, inklusive den nya, tranan heter den, den var skön. Sen så åkte vi också go-cart (stavas?) haha det var nog det bästa. jag kunde inte köra, satt och skrattade hela tiden och körde in i amina. haha hem vägen var skitkul vi dooog av garv.

aja måste kila iväg nu och duscha.  ♥


delvin awara jag och amina hahaha


delvin


jag och amina



jag och min sockertopp

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; FUnderar på att krypa till kojs snart, själv =)?

2009-08-15 @ 22:23:40
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: julia

tjam inget själv?:)

2009-08-16 @ 00:44:48
URL: http://juliacenner.blogg.se/
Postat av: fanny

Skara sommarland är ju sjukt kul! :D

2009-08-17 @ 23:35:55
URL: http://iiowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0