rubrik saknas

Vaknade för ungefär en och en halv timma sen, av att awara ringde mig. Hon hade tydligen messat flera gånger. Så jag gick upp titta på teve, åt frukost& sen plattade håret. Kör på mittbena idag. Så ska dra till awara snart, vi ska ut och roa oss.

Igår kväll gick jag ut med mamma syster hennes son, och grannen o hennes hund. Vi tog en ganska lång promenix. Fast jag tog hunden och gick i förväg. Fan nu saknar jag min gamla hund :( .  vi gick förbi awaras hus, och då såg jag att fönstret var öppet, så jag skrek efter henne. haha hon tittade ut, och såg livrädd ut . sen kom jag hem och titta på teve sen vid 3 någonting gick jag och la mig.

nu ska jag till awara, tjenixen ♥



min gamla hund


hunden jag var ute med igår. man kan inte se så bra menmen..

Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Haha shit tack så mkt :D



Kram

2009-08-10 @ 15:27:23
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/
Postat av: julia

Hej kristina : ) Så söt hund du hade va hände?



kolla in min blogg men den är inte färdig än : )

puss<3

2009-08-10 @ 21:49:04
URL: http://juliachamoun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0