irriterad

hej jag är irriterad hejdå

Nej ja skojar sudda bort hejdå. Men jag är irriterad,  töntar som inte har något jävla liv och sitter och kallar ''oskyldiga'' människor för hora borde dö, DÖ! de borde existera. Och jaa, jag menar DIG! jag vet att du läser det här, men du ska ha en sak jävligt klar för dig, du kommer ångra dig! du ska få se, jag ska ge igen!
Och nej det är inte det enda hon har sagt, men nämner inget här.

Jaja hon ska iaf inte få förstöra min dag! eller vad babblar jag om, min dag har fan varit den värsta dan på länge.
Men det ska jag inte prata om. Utan idag efter skolan så stack jag och mikael och solade, det blev en 30 minutrare, brun blev man allt.
Sen var det hemåt, och vid 5 hade vi träning, det var rätt så kul. Kom sedan hem, och duschade.

Imorgon blir det skola. Julbord med klassen, vi själva har lagat maten .. aj Aj AJ! haha. Vi har fotboll på morgonen. Och nu ska jag dra för jag vet inte vad jag gagglar om (:

haha hörs imorgon eller något, ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0