tråååååk

Nämn något som gjorde dig glad igår: vad hände igår ;O

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov :D

Vad gjorde du för 15 min sedan: prata i telefon

Det sista du sa högt: '' jag pratade med dig för 15 min sen va? ''

Det senaste någon sa till dig: hur länge har dom varit ihop?

Vad har du druckit idag: vatten vatten cola vatten

Vad var det senaste du åt: Bulle

Vad var det senaste du köpte: godis

Vad är det för färg på din ytterdörr: Ljus brun

Vad är det för väder hos dig nu: Snö slask slask slask slaks och åter slask

Godaste glassmaken: 88 MUUMMMSS

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, kan du gå förbi igen?

Sover du tungt: ibland :O när ja drömmer något kul

Drömmer du mardrömmar: ja, när ja drömmer om dig  ;O 

Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb

Favoritklädsel: olika

Favoritlåt just nu: ingen favorit dirr

Vad ser du om du tittar till vänster: Jennifer

Vad gör dig glad just nu: Torres

Vad ska du göra härnäst: sova ithink

Höger eller vänsterhänt: Höger?

Humör just nu: glad

Favoritgodis: vetefan

Kläder just nu: pyjamas :$

Sommarplaner: utomlands, fiesta sola bada o aaaah ni fattar

Hur många kuddar sover du med: En ibland snor ja min lillasysters ;)

Spelar du något instrument: nejj bögigt

Är du nattmänniska eller morgon? Natt förfan

Vad är viktigast för dig: Familj släkt och vänner! och fotboll såklart!

Är du kittlig: testa mig!

Snarkar du: Nej.

Stjärntecken: vattuman

Äckligaste insekten: marina

ja, jag har tråkigt. hejdå nu ska ja surfa vidare och sen hopp i säng!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: Tyras blogg har jag följt sedan hon var med i Peking express =)

2009-12-31 @ 12:19:49
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Josef

HHAHAHAHA ahla koko puff! diggar dig med. du e favoriten i din familj! skit i jojo (säg inget till henne :p)

2009-12-31 @ 18:30:09
URL: http://mendiioza.blogg.se/
Postat av: jennifers,

chacha,

jag var ju bredvid dej :D

mohahhahahaha



puss på röven !!<3

2010-01-01 @ 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0