Victoria secret fashion show

Helluu.
Idag var jag på a6 igen, med marina. Jag säger bara guuud vad vi skämde ut oss.
Kan berätta lite slarvigt men säger inte vem det var. Vi var i natur affären, då vi såg en fjällräven jacka i svart. Jag sa till marina '' Kolla en sån här har ..... '' då började vi prata om honom. Sen såg vi han i glasögon affären, han provade glasögon han skrattade och ba: Visst är jag snygg? haha och då fick jag bara ur mig, utan att ens tänka så sa jag : vi pratade just precis om dig :O och shit vad vi asgarvade, fan va pinsamt! :O
Men sen så var vi i din sko, jag marina och albertina. Då gick han förbi, så jag och marina sprang och kollade efter (för vi ville se om det var hans flickvän eller syster) och då kollade han bak och skrattade & där skämde vi ut oss rejält! alltså ni anar inte hur jävla pinsamt det där var :O

Jaja sen stack vi till Marina, där vi kollade på Victoria secret fashion show med Albertina och Johanna. Den var OK det här året, förra året var mycket bättre. Saknade adriana lima ju :(
Imorgon är det nyår. shiit här taggas det för fult! bäst kommer vi ha det ;)

Nu gör jag ingenting, sitter och chattar med vänner, som bl.a Niklas Saban Emma och min kusin. men uft nu går jag, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0