coolt!

det får bli ett inlägg trots allt.
måste bara dela med mig av det häftiga på facebook.

FACEBOOKTRICKET: "Tryck Upp, Upp, Ner, Ner, Vänster, Höger, Vänster, Höger, B,A, Enter, Upp, Ner. Och så kommer det komma magiska ringar! för att fåbort dom så logga ut eller uppdatera sidan. DET KOMMER ATT FUNKA och om det gör det så kopiera detta och dela den med andra!! (det funkarfaktiskt)


japp, prova själva (:

Fan vad jag diggar Mammas pojkar .. Naima ♥

Idag har jag varit i skolan, som vanligt?! Sen kom jag hem, och efter drygt en timma eller mer så drog jag ut med Hasina & Marina, trevlans! Sen stack hasina hem så jag och marina gick till willys var tvungen o köpa något att dricka eftersom min hals blir bara torr hela tiden. När vi var där uppe så smsade jag, och rätt som det var så började marina skratta, jag fattade ingenting. hon bara asgarva, så jag frågade henne vad det var hon skratta för och då svara hon så här typ
MARINA- HAHAHAHA KOLLA DOM DÄR KILLARNA SOM SITTER DÄR
JAG- vad är det med dom? :O
MARINA- NÄR JAG GICK FÖRBI EN UTAV DOM KOLLADE PÅ MIG SEN VI BÖRJADE SKRATTA HAHAHA
JAG- meh ..  vad vare som var så kul med det?!
MARINA- det roliga var att han inte hade några tänder, bara en som hängde HAHAHAHHAHHA

och ja, ni kan lista ut resten själva?! vi började asgarva haha. Sen drog vi ner till underground, kollade på Mammas pojkar, sen kom jag hem och platta håret. Och snart är det ; off to bed ;)

Men jalla ska gå nu, måste fixa ett par saker innan jag drar.


 

& juste på lördag ska vi på bio ju. Paranormal activity. kul vi kommer ha tjejer ♥
jalla godnatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0