lördag!

Lördag- och det finns inte ett pissa att göra! Sämsta lördan på länge.. Väldigt länge! Men man får ju ta sånt också?! jag menar .. inte måste varje Lördag bli superbra? Jaja nu låter jag som en som festar varje helg. Men så är det inte. Utan Lördagarna brukar bli bra. Uft vad mycket Lördag det blev.

Jaja, igår bloggade jag inte pga .. äsch orkade inte/ hade inte tid. Var ist i ........ och träffade ..... haha jag har också hemligheter. Drog hem vid 8 någongång och sen ut med Marina Mikael& Anna. trevlans!
Sen kollade jag på Idol vid 23.25 eller när den nu börjar. Såg att Rabih åkte ut?! :O snälla hur i hela friden kan han åka ut? mot mariette speciellt? hur röstar svenska folket egentligen?

aja nog med det. pallar inte skriva mer. måste fixa en sak. hörs imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0