sitter och ..

.. kollar på mobiler. Har hittat en skit snygg Samsung Touch med Lock för 3100 kr. Den ligger överst i listan än så länge. Sen har jag också hittat en dator-mobil, eller hur man nu ska säga. Jag måste köpa ny mobil. Den jag har är inte ens min, för min gick paj, tappade den när jag duschade, Ja jag vet, klumpig jag är ..

Hur som helst så skrev jag inget inlägg igår, eftersom jag inte kände för det helt enkelt. Var inte på humör, var deprimerad hela dagen ända fram tills idag i skolan. Men sen började jag få andra tankar om personen. Och nu försöker jag skita i personen. Jaja whatever

Jalla ska plugga nu. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: kajsa

låten e jättebra :))

2009-11-18 @ 20:51:18
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0