robin bengtsson

Måste börja med att säga att Blogg.se har blivit heeelt& hållet cepe :O
Det tar ungefär en kvart att logga in, och en kvart att komma in på ''Skapa'' om man nu ska säga så då ..
Men igår så skrev jag ett helt inlägg, och strax innan jag skulle publicera det så blev allt vitt& då stod det '' Blogg.se kommer strax att börja funka igen '' Fattar ni hur arg jag blev då eller?!

Jaja hursomhels så pratade jag nyss med syrran på Telefon, vi pratar om allt från Pojkvänner till Lucia?! haha ja ni vet i nian så kommer man ju ha någon lucia tåg skit. Menmen, trevligt var det.
Nu är jag as trött, man blir skit trött efter att man har duschat :O ska nog in och sova strax.
Just nu gör jag ingenting, sitter och pratar med Erik, Sofia& Jesper på msn& lyssnar på musik, Robin bengtssons nya låt, Another lovers gone. åh kärlek! Minns när jag ÄLSKADE robin bengtsson, ofc gillar ja han än idag, men innan så älskade ja han. haha detta kanske låter lite wierd men jag tillochmed brukade messa med honom, vet inte hur allt startade men han satt på hotellet med kevin bredvid& han ba typ: Vad görs osv?! ni tänker säkert nu '' Ofta att det är han hahaha '' Men jag RINGDE han och kollade ifall det var han, och när ja träffa han så kände han igen mig.

Haha lite minnen där. Men nu måste ja dra ska fixa ett par saker, PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0