baby are you down down down?

.. japp världens bästa låt! & jag älskar den.
Ni måste lyssna på den. Jay Sean Ft. Lil Wayne - Down.

Jag ska bli superaktiv som ni redan vet, kommer blogga ungefär varannan timme, haha? alltså vet inte om jag kommer lyckas för jag har ju ett liv utanför bloggen med. Men ska ialf försöka. Men många inlägg kommer det bli.
Ifrån det så har jag inte gjort så mycket idag. Har varit med älsklingen Hasine. Vi har alltid kul, vad vi än gör. Vi åkte bil med Dilara (min tränare) till willys, för att hon skulle dra ut pengar, så vi stannade inne i bilen och asgarvade åt ingenting ;o hahaha sjuk humor har vi!

Nu sitter jag hemma och chattar med kompisar& lyssnar på Down. Men innan jag går ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0