en varm dusch ..

.. är ett måste när man fryser! Japp nu börjar kylan närma sig, eller närma sig o närma sig, den är ju redan här. Men det börjar bli svinkallt ute :O Var precis ute med Marina, det var kul vi snackade om lite olika saker, det var så längesen vi gjorde det sist.

Imorgon bär det av till sthlm som skrivet längtar som fan, älskar sthlm. Och saknar syster& systers son <3
Kommer definitivt sakna alla här, men det är bara 4 dagar som jag är borta! ska nog fixa det.
Vi åker direkt efter skolan, alltså vid 4. Jag missar Sm uttagningen :( vill vara med, ska prata med uffe imorgon!

Men nu drar jag ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Okej :)

2009-09-30 @ 20:59:04
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej!

Nu har min blogg legat nere några dagar, mot min vilja. Men nu är jag tbx igen... Hur mår du?

kram

2009-09-30 @ 21:04:37
URL: http://myysiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0