skolbloggar

Hej.
Kunde inte blogga igår eftersom jag stack ut. Tog en promenix med Hasine, vi pratade ut efter allt som hände, och allt löste sig tillslut, sen gick vi runt lite och gjorde ett par hemliga saker.
Sen stack jag till marina vi hade det lika trevligt som vanligt.

Nu sitter jag i skolan med Hasine, vi håller på med ett Religions prov, men tror ni vi fattar någonting? NEJ det gör vi verkligen inte, eller lite då!
Efter ska jag hem oså .. Sen bär det av till vallen& kolla på P95. Dijan spelar ;)<3

Nu ska jag försöka göra klart provet, om ja inte fattar så får dijan hjälpa mig imon, som han lovat =) PUSS& KRAM.



Japp, där har ni provet.





Kommentarer
Postat av: d e n i s e

hoppleketion ikväll, själv ?:)

2009-09-23 @ 15:05:13
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/
Postat av: Hannah

Va söt du är, allt bra med dej?

kram

2009-09-23 @ 18:46:12
URL: http://myysiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0