snabbt inlägg

Japp som ni ser i rubriken så ska jag bara skriva lite snabbt, sen måste jag dra till Hasine, vi ska till willys& sen tillbaka hit och sen till annas paarteeeey. hihi

Har uppdaterat skit dåligt, men vaddå? jag har också ett liv utanför bloggen, :)
Igår iaf så hade vi skola, musiken var ju ba föööör rolig, haha oskar är skönast! och innan vi skulle sluta (musiken) så fick vi oss allt ett gott skratt, en i vår klass säger alltid Nja .. innan han ska svara på en fråga så min musiklärare typ sa '' Du låter som henke larsson '' och då ba elias '' Haha gissa vem som kan härma Zlatan då '' Och då pratade en kille i min klass som zlatan, och vi ba asgarva. Fan va kul det var. Att man kan låta som någon exakt.

Sen hade vi match, gick inte så bra förlorade med 3-2 vi var 2 man mindre på plan och en del var skadade. Under just den matchen så blev nästan alla skadade, en knäckte näsan, ens knä hoppa ur led, en tappa hänseln, en hade ont i knät, jag fick bollen i bakhuvudet och så gjorde det så fruktansvärt ont i tinningarna osv osv.

Idag hade vi Friidrotts dag, men jag Hasine& Nihad var inte med, eftersom vi skada oss igår ..
Har inte sovit under hela natten, kändes som att mitt huvud skulle explodera.

blev inget kort inlägg trots allt. jaja nu måste jag dra till Hasinebaby. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0