bowling& bad

Idag hade vi idrottsdag, vi fick välja vad vi ville göra, vi kunde välja bland skidor, fektning (?) klättring, bowling&bad, fotboll osv. Jag och marina valde bowling och bad.

Marina sov hos mig, och vi åkte till bowlingarenan vid halv 10, vi bowlade, det var jag marina och ridwan i vårt lag. Jag pallade inte spela mer eftersom vi inte hade grindar så jag missade hela tiden -.- sen gick jag till osman och kollade på han, och då frågade jag ifall jag fick köra en gång åt han, och ja han lät mig, så jag körde och på första försöket fick jag strike, skulle fortsätta men suljo ringde så var tvungen att gå upp. damn u!!! hahah ;)
Sen åkte vi och badade, träffade marsel där så vi var med henne också, när vi badade så gjorde suljo en skiiiit cool grej, han simmade under mig och när han var EXAKT under mig så hoppade han upp, och jag flöög upp i luften! hahaha asg.

Senare ska vi spinna och flowa med damlaget, och imorgon är det götebooorg för hela slanten. smell yaah later ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0