090120

Hej :)
Kom hem för en stund sen, det var väldigt kul i skolan idag. Mycket skratt och flabb. Gud vad vi asgarvade när jag och mikael ramlade, hahaha lyckat! Nu har jag bytt till träslöjd (det var på tiden förhelvete, syslöjd är bara deprimerande) jag och jonna är dom ända tjejerna haha (Y) Men jag känner att det är lättare att hänga med killar än tjejer (?) fast med det menar jag inget illa! Jaja, det är jättekul på slöjden, jag och Dijan gör ett dockskåp hahaha. Hade kul på träslöjden men Dijan elias och suljo iaf :) hah

Nu ska jag upp och byta om, sen är det träning för hela slanten. Längesen ju :O Och tina har bokat tid till imorgon, då vi ska pierca oss ;) läängtar! Men nu går jag, later


Kommentarer
Postat av: FOTORUM

Hej allt bra?

skrev med dej 2009, kollar gamla kommentarer och fann din blogg bla. :)

2010-01-20 @ 16:03:08
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0