the daaay

Hej o hå!
30 dagar kvar tills nästa lov haha kan det bli bättre?! Aa det kan det i och för sig.
Idag vart det skola då, ganska kul dag trots att jag hatar skolan, över hela mitt hjärta! På morgonen kollade vi på film ''Patrik 1,5'' den var inte bra& inte dålig, utan sådär. Hade tandläkartid vid 12, har inte haft tandläkartid på ett år. Men dem bara kollade igenom och sedan fick jag gå. Därefter hade vi lunch, sen fotboll och sen slutade vi. Gick till skåpen för att hämta några böcker, och då hade jag och filip catfight hahaha. bästa! 

 

Gick förbi min farmor och sa hej, sedan hämtade jag patrik och kom hem. Imorgon är det ingen träning, F*n!

Så åker förmodligen till a6, måste köpa nya leggins och hårfärg, ska färga håret ljusbrunt ;) Nu ska jag läsa några bloggar och efter ska jag antingen sova en stund eller gå ut med marina! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0