bad update

Hejhopp gummisnopp :)
Kom hem för en stund sen från skolan. Dagen har varit rätt så bra, sista veckan nu med så måste hålla ut. Fan vad skönt det kommer att bli med jullov, och lyckat jullov kommer det med bli ;)
Igår var jag ute med Marina och Josefin, vi körde Sms-roulette, skit kul (Y)

Beställde också hem mobilen (jag pratat om tidigare) igår, så den kommer väl om 2-3 dagar antar jag. Måste köpa jul klappar snart också ..

En rolig sak som hände idag var att när vi var påväg hem så skulle mikael upp för en backe, och när han var typ i mitten av backen så gick det inte att gå upp mer, det var alltså för halt, så han försökte och försökte tillslut gav han upp och rundade hela gården, hahahaha snacka om att jag asflabba :)

Nu ska jag kolla min face, och sedan blir det utgång. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0