nytt år?

wazaaaaaahhhh!
Det är så jäkla tråkigt att det skriker om det. Kollade precis på oth (one tree hill) min favorit! i love den serien, så jävla bra och Chad michael murray& James lafferty är bara fööör heta! Önskar att den var på i 2 timman (om inte mer) men inte på onsdagar, för då har vi träning! haha

 

Vill ut med ändå inte, det är så jäkla kallt ute :O ska ha på mig mössa vantar och halsduk resten av året. haha så roligt att säga resten av året, för snart är 2010 hääääär. kommer sakna 2009. NAT! skojar men det här året har varit jävligt bra, men visst har jag gjort saker jag ångrat efteråt! Jag tycker iaf att det här året har gått skit fort! är både glad och oglad (?), är glad för att man börjar närma sig sista åren av SKOLAN! men är inte glad för att det kommer ett helt nytt år .. Nytt år, nya tag, nya problem osv. Fast hoppas ändå på att 2010 blir superbra (Y)

asså vet inte vad jag yrar om. Ska nog plugga lite nu! pusshej


Kommentarer
Postat av: Linnea :>

ok, vad bra :p

2009-12-03 @ 17:11:15
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0