alltså hur lyckas jag ?!

Kom precis ut ur duschen, duschade och rakade benen. Och som vanligt så skar jag mig, hur fan lyckas jag varje gång?! alltså varje gång jag rakar benen så skär jag mig :O rakhyveln verkar inte gilla mig :(
Och det jobbiga är att när jag försöker stoppa blodet så går det inte, utan det svider och blöder skit mycket!
Jaja ska vara mer försiktig nästa gång!

Tagga DHW (desperate house wives) om 50 minuter, älskar den serien.

 

Nu ska jag försöka stoppa blodet (har inget ploster hemma, allt slut måste köpa nya!)
Men jalla jag går nu, puss ♥


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag skär mig också ofta på rakhyveln

det gör så ooont ! :/

2009-11-10 @ 21:49:57
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0