svininfluensan

Det vart ett jävla tjat om vaccinet till svininfluensan. Ska man ta den eller inte? En del säger att man ska ta den medans andra säger att man verkligen inte ska ta den, eftersom den innehåller koppar järn osv .. Jag menar, kan den verkligen vara så farlig?! Jag vet iallafall att man får feber efter och jävligt ont i armen, jag hatar sånt!
Men får se hur jag gör, tills nästa vecka.

Ifrån det så vet jag inte vad som händer ikväll, mer än att det är insparken, million styles kommer och uppträder i kulturhuset. Men dit ska jag inte gå, palla gillar inte han.

Nu ska jag käka och sedan blir det utgång med marina. Later!

Kommentarer
Postat av: kajsa

koppar och järn innehåller tydligen i alla sprutor..

2009-11-20 @ 17:00:14
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0