091016

Heeeeeeeeeeeejjjjjjjjjj!
skojar men hej :)
Kom hem för en stund sedan, var hos marina. först kolla vi på idol lite asså shit eddie var så jävla grym, Rabih också, fick fan rysningar. BÄSTA Erik var med bra men kunde vart bättre! Men vi hade kul iaf! ♥

Innan det så var jag ute med Nihad Hasina Mikael Simon Dani& Gabi. Dani skrev mitt namn överallt i stads så nu på måndag när min lärare får se det kommer han inte bara döda mig! men jaja whatever. roligt vart det iaf!
Sen ringde jag marina och fråga om hon ville ut o ah haaha ni vet vad som hände sen =)

Har inte så mkt mer o tillägga. så säger väl godnatt redan nu eftersom blir nog inget mer bloggande idag inte! goooodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0