i sthlm.

Nu har jag tid att uppdatera lite. :)

Är ju som skriver i Stockholm. Kul men saknar jönköping. Fast det är ju inte varje dag man är i stockholm så varför inte utnyttja tiden när ja ändå är här?!

 

Kom precis hem till syrran efter en dag på stan, hittade inte så mycket mer än Vantar och mössor, men ska kolla mer imorgon när jag drar till Fridhemsplan.

Igårkväll kollade vi på Drag me to hell sjukt bra film, messade med erik, så blev inte så rädd bara LITE! or not ..
Ikväll ska vi också kolla på någon film, fast vet inte vilken. Återstår att se. :)

 

Men nu ska jag kolla på när mamma spelar Xbox och sen ska jag själv spela lite fifa ;) puss ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Hej sötnos! Förlåt för att jag inte har svarat på kommentarer den senaste tiden. Har helt enkelt prioriterat annat än just bloggen ett tag - som du märkt :-) Men nu är jag tillbaka igen! Ha en underbar söndag :-)

2009-10-04 @ 11:06:17
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0