mobil-test

sitter o väntar på att mina töntar ska sluta skolan& att mamma ska komma hem så att vi kan åka upp till a6.
Så tänkte att under tiden jag väntar så skulle ja göra ett sånt där mobil-test

efterbliven? japp :p

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?

kille

Var det en tjej eller en kille som smsade dig senast?

kille

Gå in på inkorg

Vad står det i ditt 2:a sms och vem är det ifrån?
Hahah det är väl klart jag vill annars hade jag inte sagt något om det (: <3 - Erik

Vad står det i ditt 10:e sms och vem är det ifrån?
Jag har hemma aa - Mikael

Vad står det i ditt 16:e sms och vem är det ifrån?
Meh ja fick inte min kram innan ju :/ <3 -erik

Gå in på skickade meddelanden


Vad står det i ditt 3:e skickade sms och vem är det till?
och dig och majkel - Marina

Vad står det i ditt 25:e skickade sms och vem är det till?

Men alla kommer få spela - Awara

Vad står det i ditt 33:e skickade sms och vem är det till?
Haha tro fan det, <3 - Erik


Vem ringde dig senast?
Majk


Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
torres <3

Vilket språk är din mobil på?

svenska


Vad heter din ringsignal?

vene, orkar inte kolla



Hur många sms har du i din inkorg?

vene


Hur många sms har du i kategorin "skickat"?

vene


Vad har din mobil för färg?
svart& silver,


Vad heter din mobil?

Sony ericsson k550i om ja minns rätt

Vart har du din mobil när du sover?

bredvid mig, sms-nörd :$

Sista frågan, var detta ett roligt test?
nej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0