skrattdag?

åh så jävla trött jag är. La mig en liten stund i soffan men kunde inte somna. Vet inte varför jag är så trött, tror de är för skolan -.-

Apropå skolan så skrattade jag ihjäl mig idag under fotbollen, Hanna skulle typ passa en boll och jag kollade bort i 1 sekund och när jag kolla på henne så vips så ramlade hon, hahaha alltså ni skulle sett hennes min, klockren! och så i matsalen när vi åt så var det typ bara Jag hasine några tjejer och typ killarna i vår klass där, Rocky& Elias låtsas bråkade, så när Rocky sprang efter Elias så hoppade Elias upp på bordet och vid bordet så var det en stol och så ett bord där bakom, så han skulle hoppa på stolen men så halkade han och så trilla han ner på stolen och hamnade på golvet, alltså shit .. Alla skrattade såg så jävla roligt ut! Fastän att dagen var rätt seg så var den samtidigt rolig.

 

Snart så ska jag ut med Hasina Anna& Awara, ska höra med Mikael också. PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0