göteborg

Hallå boggish!
07.40 vi samlades i klassrummet och claes och evabritt pratade om allt möjligt. Vi lämnade in lappar som skulle in och vi ringde dijan och elias.
08.00 Vi gick upp till busshållplatsen, några gick till willys sålänge, vi skulle också till willys, men claes tänkte att det vore bäst att vi gick till bussen för att ta platser. så vi gjorde det, och det var tur att vi gjorde det! eftersom det knappt var lediga platser kvar (med det menar jag två OCH två- platser)
Sedan åkte vi, Ditvägen lyssnade Hasina bara på musik '-.-' så jag pratade mer med Malek suljo och elias, trevlans! Vi pratade, skrattade tittade på Jalla Jalla och ja ..
09.45 var vi framme, vi fick vänta tills klockan blev 10.00 eftersom föreläsningen började då. De som vi pratade om var Branden som inträffade natten till den 30 oktober 1998 i göteborg. De som höll i själva föreläsningen var Nicole (överlevde branden) Bobby (överlevde branden) och Nicoles mamma, de berätta om allt de gick igenom, hur de kändes, konsekvenserna osv osv .. väldigt intressant men sorgligt var det. Nicoles mamma stackarn började gråta :( Iaf, de var 63 st som dog, och de hade hängt upp bilder, texter m.m på dem, på väggarna! jättesynd. Sen visade dem en 'tillminne av' - film, Gud vad sorgligt det där var.
11.30 Vi åkte till ett fritidshus och käkade, och sen samlades vi i våra mentor-grupper, vi pratade om de vi hade varit med om tidigare idag och hur vi tänkte kring det osv.

Sedan åkte vi hem, hemvägen var lite sisådär halvrolig, sen slog suljo sönder mig så jag fick jätteont! haha idiot, häämnden kommer vara ljuuuuv! :D

Idag har jag iaf lärt mig en läxa- lek aldrig med eld, det kan sluta hur som helst!

Nu har jag precis duschat efter träning. Har sådan träningsvärk att det skriker om det! så nu hade jag tänkt att göra na provet, vilken ska vara inlämnat imon!!!!! herreguud, hade glömt!

Men jalla, ja går nu. hörs imorgon eller något, puuss eller nej vi kör med kraam idag ;D



ful bild på mig, men ja bjussar!

<-Mose Suljo ->


Mose- '' Ta en till, ta en till ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0