090811

hej bloggen!

gick och la mig igår vid 3 somnade inte förrens halv 4- 4. Vaknade vid halv 12, av ljuset. Kollade på teve oså. Och snart ska jag ut med marina, det var längesen.. Man blir fan deprimerad av detta vädret. Det sägs ju att augusti kommer få strålande fint väder ?? va hände med de?. aja, det är sverige vi talar om..

å andra sidan så börjar skolan närma sig. Det är bara 8 dagar kvar, fan va snabbt det har gått alltså. Men på något konstigt sätt så har jag faktiskt börjat längta. Första veckan så ska vi på hajk. Vi ska tydligen cykla till någon sjö eller något, och där ifrån paddla till stället vi ska va i. kul kommer det bli, speciellt med våran tröga ( men på ett bra sätt ? ) klass.

kan lägga in några bilder som egentligen skulle in för några dagar sen.



i vättern, innan vi drog hem




awara



leo, systers son



aså hahaha, den bilden är klockren. kolla min miin? och kolla annas min ??

nu ska jag göra mig iordning och sen dra mig till marina ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Va mysigt =) fina bilder!

Kram

2009-08-11 @ 17:34:04
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0