awara ♥

kom precis hem. Har varit hos bästa awara. Jag färgade hennes hår. Första gången blev det misslyckat?. Så vi stack för o köpa mer. Andra gången blev det misslyckat igen? haha så vi köpte brun färg ist, och då blev det skit snyggt. Vi hade iaf s
jätteroligt, som vanligt. Vi kan sitta och inte göra någonting mer än o prata, men de ändå alltid kul.

Imorgon ska jag vara med awara, Sen är det träning! Längtar till träningen. Älskar o spela fotboll.
Överimorgon är det vätterfesten som då gäller. Förra året var sjukt kul, Vi åkte skateboard och så klumpig som marina är så körde hon in i en gubbe, haha. Hoppas de lika kul detta året.

nu ska jag kolla min facebook. ♥

Kommentarer
Postat av: marina

Hahaha hmm hittade inte bästaste marina?

vilken färg ville hon färga sig från början

2009-08-13 @ 00:13:50
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0