091227

halloojj!!
igår var vi ju på stan/a6 som sagt, hittade inte så mycket som jag trodde att jag skulle. Fanns typ inget. Men fick med mig hem iaf; En bodytröja i svart (har en i chockrosa) en orange/rosa tröja från vero moda, och en BH från hm och lösnaglar. När vi hade shoppat klart så stack vi till Majoren och käka, därefter hem.

Senare ska jag nog ut med Anna, får se ifall det blir stan .. Annars hänger vi på råslätt, för imorgon ska vi ha hela *********** och ***** på **** haha, försök klura ut det ni!
Nej jag skojar, ska inte vara taskig. Utan imorgon fick vi ha hela biosalongen för oss själva, så vi ska se på filmer och ja.. Får se vilka som ska komma, vi vill helst inte vara så många. Vi ska iaf se på bl.a Paranormal Activity och New moon. Sen får vi se om vi pallar med mer filmer.

Här kommer lite bilder som jag tog innan, hade as tråkigt! haha


äckel kvalité, webbcamera uknow!


dagens outfit (..)




snacka om tråk!



ni får ursäkta bilderna, men hade tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0