juldagen!

Igår var det ju julafton, kul var det med massa julmat, musik paket osv. Vi började med att äta runt 20.00 (iår blev det sent pga att min syster var på jobbet så vi tänkte vänta på henne) sen vid 21 någonting så skulle vi öppnat paketen, och min lillasyster ville så gärna vara tomte så varför inte tänkte mamma o rubbet. Hon lekte rolig -.- Haha sen när vi hade öppnat paketen och allt det där så dansade vi lite, och sen kollade vi på jul film och spelade xBox 360. Sen när alla hade gått och lagt sig så kollade jag på The strangers, skit bra och läskig film. Sen vid 3 någongång började jag bli trött så jag gick och la mig. Iår blev det rätt så annorlunda jul, inte så vi brukar fira. Min moster och hennes familj brukar vara här .. Men dom kommer till nyår, och guuud vad jag taggar!

Idag var det fullrulle, vi gick för att säga ''godjul'' hos olika släktingar, vi gick till min farbror george, där sjöng vi singstar (abba låtar) och spelade cs. Därefter gick vi till min farmor, och sedan till min andra farbror, där spelade vi Wii och fikade. Rätt så trevlig dag. Idag tror jag inte att jag ska göra något, skulle egentligen till stan ikväll med Anna& company, men det får bli imorgon istället. Vid 6 ska jag iaf till min faster och hälsa på.

 

Nu ska jag läsa lite bloggar. later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0