hej

dålig uppdatering, jag vet .. Men det beror på helgen. Den här helgen blev väldigt lyckad, och vad beror det på?! jo mina underbara vänner =) I fredags så var jag med Anna, vi hade det väldigt trevligt. Kollade på idol i underground, med trevligt folk. Och sedan efter idol så drog jag hem, mådde inte så värst bra.

I Lördags så var jag med Marina, vi promenixade, sen mötte vi upp hasina vid willys. Sen messade Hemlig
 mig. Så jag mötte upp hemlig. Vi promenixade lite, och sen gick vi till vallen. Drog runt 8 tiden efter att ha varit med ..... vid 9-tiden bestämde jag och marina oss för att åka till stan och äta. Så vi gjorde det, Det var as kul. Verkligen lyckat!

Och idag vaknade jag upp av att jag hörde mamma snacka i telefon.
Mamma - Poliser? :O i våran gård?
& när jag hörde poliser och våran gård så hoppade jag upp och kollade från balkongen. Shit det var värsta dramat. Ungefär 8 poliser och typ 5 män letade efter en ''tjuv'' det var fan läskigt!

sen kunde jag inte somna om så jag kollade på teve. Runt 1-2 någongång så stack jag och hasina till vallen, träffade hemlig & hemlig. var med dom i ungefär 2 timmar, säger inte så mycket om det ;) men sen så stack jag och marina ut& därefter hem till mig, där vi kollade på Taken& Over her dead body

imorgon är det skola, och nästa fredag drar jag marina linnéa och jag tror emma, på bio. Ska se antingen paranormal activity eller 2012.

Men nu ropar sängen! gooodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0