i love stockholm .. bloody bloody stockholm

Imorgon drar jag till stockholm, ska till syrran kommer komma hem på söndag tror jag. Jag älskar stockholm, det lixom känns inte som om man är i sverige?! Ser verkligen fram emot det ..  Missar ju cooper-testet, fan .. vill göra det nu, inte senare! aja .. får bli så då.

Igår efter skolan så gick jag och Hasine hem till Osman, eftersom vi skulle lämna böcker och stuff. Han har ju varit i sjukhuset eftersom hans knä gick helt ur led. Gud vad jag tycker synd om honom :(
Vår klass suger rent ut talat utan honom, men nästa vecka kommer han :)

Igår loosade mina änglar, fucking fuck! 2-0 blev det, jag förstår, alla förlorar ett par gånger, men lixom hallå? Ni skulle sett hur Torres, Gerrard& Kuit lekte med dom ;o & nej jag säger inte så bara för att jag älskar Liverpool är inte sån dålig förlorare, men dom verkligen lekte ;O skit samma, bättre lycka nästa gång! ♥
En gång liverpool, alltid liverpool



Han är största fotbollsfreaket, undra hur han kommer klara sig utan fotbollen i ett år ;O
Krya på dig


Snodde bilden från Ridwan






Kommentarer
Postat av: E

Joodå :D Haft en bra dag sj? :)

2009-09-30 @ 15:47:07
URL: http://yeesbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0