fotboll

hallå bloggish!
idag var det skola då, rätt chill faktiskt. Efter skolan kom jag hem, åt bytte om och allt man nu gör. Sen vid 19 drog jag till min tränare, 4 tjejer från vårt lag skulle träna med damlaget, så det var jag awara dilan och hasina. Det var skit kul, först hade vi teknik och sen spelade vi och därefter skottade vi lite. Gjorde rätt bra ifrån mig idag, och det är jag fanimej stolt över :)

fotboll
 är inte bara en coach och spelare,
en boll och en plan, sena träningar och tidiga matcher ..
för mig är det livet!

Nu ska jag läsa olika bloggar och sen lägga mig, är skit trött ''/ godnatt sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh hahaha trodde det stod vem kommer läsa HAHHA .

2010-02-06 @ 12:55:47
URL: http://onyourface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0