a6

i smoke the best weed, mmmh mmhh. (fråga inte vad ja yrar om, har låten i huvudet)

Idag vart det skola då som vanligt, ganska chill. Efter åkte jag in till a6 med Faster och Patrik. Hittade inte så mycket, fick iaf med mig; En STOR halsduk (de runda nivet?) och ett par svarta leggins med dragkedja hela vägen upp. Imorgon ska jag köpa avfärgnings medel (?) och brun hårfärg. Ska avfärga mitt hår och sedan göra det ljus brunt. Saknar det bruna, orkar inte med Svart/brunt mer, börjar bli tråkigt ..

Mikael har tjatat så mycket om att jag ska nämna han i min blogg, så ja mikael, nu nämner jag dig ;) haha

Hur som helst, har precis duschat och ska alldeles strax torka håret och sedan kolla tv lite och sen off to bed ;)
Jalla, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0