angående piercingen

Uft va kallt det är. Duschade med kokvarmt vatten och sen när jag var klar och gick ut så började jag frysa häcken av mig. Shit, när ska snön smälta!? snö vill vi bara ha under jul& nyår, inte sant?
Haha jaja här sitter jag och yrar som ni kanske ser. Ska alldeles strax in och lägga mig i sängen& ringa marina, vi ska ha telefonen på hela kvällen, haha skillat!

Imorgon slutar jag runt 15.10. Efter skolan ska jag möta upp Marina och vi ska in till stan och möta upp albertina, sen ska vi åka och pierca oss. Är så taggad! men ändå rädd (?), alltså jag får såna tankar, 'kommer det göra ont?' 'kommer jag gråta' och 'kommer jag fega ur' . må gud vara med mig, amen! hahaha.
Visar resultatet imorgon. Hoppas han har fina piercingar som man kan välja mellan. Inte lila orange gröna osv. euukkk!

& om några veckor ska jag klicka hem ett par snygga piercingar, eftersom vi inte får pilla på piercingen på typ 4-8 veckor (?) herregud. Haha jaja. blev för mycket piercing/en

Så jag antar att jag slutar skriva ... NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0