match!

god morgon!
Vaknade för en stund sen av ljuset som kom in i mitt rum, jag har köpt percienner (?) men dom var för små ''/ så mamma ska köpa nya. Hur som helst, idag är det match då som gäller, hoppas självklart på vinst, men vi har haft sådan otur på sistone. Senare ikväll ska vi åka till stan och fika, längesen! Så hoppas på en bra men lugn kväll.


Igår var vi i underground, snuskigt kul hade vi. Först spelade vi tecknet med dilan och oianna, sen spelade vi bubblan, och den som förlorar skulle göra tjänster. Sen stack dilan och oianna så jag och marina spelade biljard, och sen ropade emir på oss och frågade om vi ville spela kort, så vi gick dit. Jag la min mobil vid mig, och då sa emir: Jag kommer snart och typ flinade, vi gick sålänge till biljard rummet, och då märkte jag att jag inte hade min mobil längre ;o hahaha emir hade visst tagit den utan att jag märkte, skrattade as mkt! handikapp e ja.

Sen runt 22 (när dom stängde) så gick vi hemåt. Nu ska jag surfa vidare, och sen byta om och gå till marina. ♥


bjuder på en oseriös bild från igår, eftersom ni ville ha mer bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0