..

har precis fixat mig. Det blev Jeans Svart linne Tunn kofta och mittbena. Nu får man bara hoppas på en lyckad kväll. Vi åker runt 6. bilder från kvällen kanske kommer imorgon eller ikväll

Annars så har jag varit hos awara och färgat hennes hår svart. Jag är sååååå jävla smart, jag sket i handskar orkade inte ha på mig dom eftersom dom va så jobbiga, och ni vet ja färgade hennes hår svart, men det glömde jag så nu är mina händer heelt blåa ;o försökte ta bort färgen men det gick inte, är skit arg nu. haha anyway ska försöka ta bort dom senare.

Har typ inget och skriva, kände bara för en liten update. ♥

Kommentarer
Postat av: marina

hahaha jaaa självklart! :D

2009-08-14 @ 18:50:11
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0