rubrik saknas

kom hem för en kvart- 20 minuter sen. Var ute med marina, och det var lika kul som vanligt. Vi hängde vid scenen, och åt chips? haha fetton. sen träffa vi på David, den killen är redigt klockren. Och nu sitter jag här. har precis ätit. Snart ska jag till awara och kolla på någon läskig film, jag gillar't.

Jag hittade min baddräkt idag. Jag är så blond ? den var under mina kläder i skåpet, och jag letade där typ 4 gånger..
Men ändå vill inte ha den längre, ska köpa en ny, svartvit, skit snygg. kolla ner, visar bild =)


åååååh kär i den


& den här är så fin.den ser ut som ett nattlinne. fast de är en klänning

baddräkten kostar 139 sek
klänningen kostar 349 sek

Kommentarer
Postat av: marina

hahahaha du är klockren.

2009-08-11 @ 19:08:36
URL: http://mmarinazado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0