andra advent

Hejj.
Andra advent idag, men ändå så har jag inte fått någon julkänsla. Vill ha snö, ingen jul utan snö! Nu får vi hålla tummarna på att det kommer snö framåt jul. Hursomhelst, här hemma har vi julpyntat, min syster satte upp julgranen, jag tycker att det är för tidigt, men hon ville ha den framme så det fick bli så .. Min lillasyster gjorde ett pepparkakshus igår, haha blev faktiskt fint, hon lyckades iaf, vilket jag inte skulle gjort! haha skämt åsido

Nu har jag iaf plattat håret, sminkat mig och tagit på mig. Vid klockan 14.00 så ska jag och Marina sola, sen bär det av till linnésalen, där RSK avslutningen håller på.

ni kanske undrar vad det är. Jag spelar ju fotboll, och föreningen heter Rsk (Råslätts sport klubb) så vi har en liten avslutning idag

3 st från varje lag får priser.

Årets komet.

Årets träningspris.

Årets kamrat.

Och sen är det olika priser till någon i något lag.

Årets RSK tjej.

Årets RSK grabb.

Årets Ledare.

Årets lag.

 

Sen har vi också olika lekar osv. Kul kommer det säkert bli. Hoppas vi blir årets lag!

 

Men nu går jag! Later ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja tycker det var bra att hon åkte. Tror att Erik kommer vinna. Men ville så gärna ha Calle i finalen. :)

2009-12-06 @ 14:07:49
URL: http://tobeida.blogg.se/
Postat av: N I L M A

oh vill också ha snö!

2009-12-06 @ 15:21:11
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0