barnvakt o grejjer

Hejsan hoppsan.
Har inte suttit vid datorn under helgen så mycket så har inte hunnit blogga. Syster och hennes son har kommit från södertälje, jag har varit ute med hasina och ....., jag har o har o har o har, ja så har min helg varit. Nästa helg blir det nog fest för hela slanten. Tagga jullov nu dåva! sjukt lyckat måste det bli.

Idag har jag suttit barnvakt åt min Leo (syrrans unge) Lekte med honom lite, sen matade honom och sen fikade vi. Haha vi åt pepparkakor men han vill inte ha det så han tog clementin (?) sen kollade vi på alvin och gänget. Kul hade vi iaf haha ..
Sen dess har jag tränat, & nej inte fotboll, utan kände för att träna själv. Efter 1 och en halvtimmas träning så hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här! så har min dag sett ut ungefär. Ingen utgång för min del, är alldeles för seg för det idag.

Imorgon är det skola, näst sista dagen!!!!!!
Kommer lite bilder från de senaste dagarna, eftersom min blogg saknar bilder helt enkelt! Det ska jag ändra på, jag svär!




linnéa bebuuuut i fredags :)


min näsa blev inte lyckad så ja täckte den hahaha


som ni kanske ser så var dom deprimerade så ja tog kort på allt o alla!



igår i a6, haha ja o bella diggade tomten iaf!





leeooo

orkar inte mer! hejdå pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0