dagen

Sitter hemma hos min faster, är helt jävla sliten. Har inte suttit still idag, stack till anna strax efter att jag hade bloggat, var hemma hos henne vid halv 3 vi ringde och bokade banor i bowling city. Halv 4 skulle vi börja, så vi åkte dit och fick vänta i ungefär en halvtimma. Sen hade vi as kul, lägger in bilder imorgon när jag är hemma (det var bara jag och anna som åkte, orkade inte smsa dom andra ;o ) det hände massa roliga saker där, fyfan vad vi asgarvade, orkar inte berätta hahah. Hur som helst när vi var klara så promenixade vi till hemmakväll och hyrde film, eftersom vi inte är 15 år så var vi tvungna att ha en förälder, så vi tog annas mosters personnummer, vi hann inte kolla igenom filmerna så vi valde en snabbt. Det fick bli ' en shoppaholics bekännelse eller vad den nu heter.

När vi hade hyrt film och allt det här så åkte vi hem, gick upp till willys och köpte snaks. Och sen hem till anna, mikael kom dit och så stack vi till Ugglan (biosalongen) Vi mötte aus och sara också förresten. Dom var också med en stund. När vi kollade på filmen så tröttnade jag och istället sprang runt och dansade, hoppade runt på biostolarna, och anna är så sjuk i huvudet ibland, och gör saker innan hon tänker, så hon drog i mig medans jag var uppe i en av stolarna, och rätt som det var så ramlade jag omkull, min rumpa värkte som in i ******* och min fot fastnade i stolen, hahah lyckat!

Nu blev det mycket ;o men det gillar ni?! ähhh.
Imorgon ska vi återigen till stan, måste lämna filmen och sedan till a6. Nu ska jag kolla på film, och sen off to bed! Hörs imorgon puss

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Vilka är dina favoritbloggare? =)

kramar!

2009-12-30 @ 20:15:52
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0