jag har fått en ny kusin =)

Haha fick precis reda på att jag har fått en ny kusin, morbror har fått en liten dotter, eller hans fru födde ju barnet inte han haha blev lite trögt där. Men ah kul med en ny kusin inte för att jag kommer träffa henne eller så men ändå, glad för morbrors skull ;)

Nu saknar jag Leo (systers son) det var så läängesen, men dom kommer nästa vecka, dom ska spendera jullovet här. Roligt värre! Åååh gud vad jag längtar till jullovet, fyfan vad kul det kommer att bli, feeeest, skidor, sena kvällar osv osv. Vi ska göra lovet till ett oförglömligt minne, eller hur tjejer? ♥

Ska alldeles strax sova, måste vara pigg imorgon så att jag gör bra ifrån mig på fotbollen (: jalla ja säger godnatt redan nu, godnatt :*


Kommentarer
Postat av: NIKLAS

http://emmelist.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment



RÖSTA PÅ MIG!

JAG ÄR NR 4!



NI SOM RÖSTAR FÅR JU NI OCKSÅ FLER BESÖKARE TILL ERAN BLOGG AUTOMATISKT

OCH NI FÅR ÄVEN EN LÄNK TILL DIN BLOGG I ETT INLÄGG AV MIG PÅ LÖRDAG SOM TACK! ;)

RÖSTA RÖSTA RÖSTA!

TÄVLINGEN GÅR UT IKVÄLL KL 18:00 SÅ SKYNDA OCH RÖSTA PÅ NIKLAS NR 4!



Komihåg att det finns två niklas i tävlingen,

Jag är NR4! :D

2009-12-10 @ 13:19:36
URL: http://niklasvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0