nyår

Hallååå!
Idag har jag varit på a6, skulle egentligen dit för att köpa, lack-leggins, linne med paljetter (?) och klackar till nyår. Men icke sa nicke! jag hittade varken fina klackar, linnet ELLER legginsen. Men jag köpte iaf ett par leggins från MQ med knappar. Ska nog åka upp dit igen imorgon. Ska kolla klackar, annars ska jag ha ett par skit snygga rosa. Men men återstår att se.

Imorgon är det sista dagen i skolan, sen är det jullov! här ska vi tagga iaf. Om inte jag åker till stan imorgon så ska jag nog basta och sola. Måste sola innan jul, är helt jävla blek :O

 

Jaja, nu har jag tränat och ska alldeles strax in och duscha. Det blev bara 1 timmas träning idag. Blir nog mer imorgon. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0