samsung touchwiz

tjena hallå hej!
Slutade skolan runt halv 12 idag, eftersom vi hade redovisning 9.30 och därefter lunch, så vi fick sluta efter lunchen. Redovisningen gick hyfsat bra, läste bara en liten text .. Och ja den var liten, iallafall mindren de jag sa igår. Hursomhelst, när vi hade slutat så skulle vi vänta på hasina för deras grupp var inte klara, så ja och anna stack ner till underground, och kollade på när osman och suljo spelade biljard, haha dom e tröga! Sen messade hasina så gick upp och mötte henne, sen följde med henne till solariumet, hon skulle sola. Jag solade inte för jag gjorde det igår, kände inte för det idag ..

Nu sitter jag hemma hos min faster och surfar runt på elgigantens hemsida, letar efter en mobil. Min gick ju sönder. Har hittat en som jag vill ha, och det är den här Samsung F480i Touchwiz. Ni vet den här touch mobilen med lock. Vill ha den i svart! Så ska antagligen köpa den, om jag inte hittar en annan.
Kan visa bild på den.

Bild lånad från google.
det var den bästa bilden jag kunde hitta.

 

Nu ska jag kolla vidare! Later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0