ERROR!

Alltså måste börja med att säga. Blogg.se = ERROR!

Jag har skrivit typ 6 inlägg men ingen har kommit fram :O seriöst? vad är det här?! Det är iaf inget fel på min dator eftersom jag har prövat på olika datorer, det måste vara mitt konto som är cepe :O
Men nu ska jag inte klaga för att den funkar ju nu! Fast ändå blev arg. (:

Det är några som kommenterar, men bara så ni vet så svarar jag inte. orkar inte ha kommentarer, speciellt inte så som jag hade för några månader sen. Sorry men det är jobbigt ;o


Ville bara säga det här nu. har inte mycket att skriva.
Ska läsa lite bloggar nu, skriver kanske ett till inlägg senare. Later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0