börja blogga igen, som ja alltid sagt -.-

Hej, var ju längesen jag bloggade sist. Ja, jag vet skit dåligt& jag som har suttit och skrivit att jag ska skärpa mig osv osv. Men det är fan inte lätt! Ibland hinner jag inte blogga, ibland får jag sån bloggtorka att det skriker om det. Men jag ska iaf försöka det lovar jag& ja orkar inte med kommentarer, förlåt alla söta läsare men jag har ingen lust längre o sitta och svara på kommentarer, är för seg när det gäller sånt.

Jag lever ju iaf, har faktiskt haft det bra under tiden.
Har bl.a varit på fest, varit på Ison & Fille, Varit ute med vänner som; Marina, Maria, Hasina, Daniel, Mikael, Simon, Mary osv. Härligt folk det.
Har också hänt mycket under Lovet, men inget jag skriver om här inte! feel the pain suckers!
Nej ja skojar ska inte leka kissie nu haha, men nej ja skriver inget om det där här!

Morgondagen iaf kommer förmodligen se ut såhär :


Haha gjorde ett litet '' Schema of the day ''

Nu ska jag surfa vidare& sen blir det nog teve& senare sova =) goooodnight ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spam?

E-postadress: (Jag är den enda som kan se den)

Bloggnamn?

Kommentera din åsikt:

Trackback
RSS 2.0